2012. november 14., szerda

Kakaós linzer - meggylekvárral


Amikor megláttam a Nosaltyn a  Haas nyereményjáték felhívását rögtön tudtam mindenképp jelentkezem rá. Sokáig gondolkoztam mit készítsek.  Itt nem nagyon kapni meggyet, így már-már feladtam, de ekkor eszembe jutott, hogy van itthon meggylekvár. Mit lehetne vele kezdeni? Készítsünk linzert! De nem akármilyen linzert, hanem kakaósat. Ehhez a bevált linzer receptet alakítottam kicsit át.


Tésztához:
 55 dkg liszt
40 dkg margarin
20 dkg porcukor
1 citrom reszelt héja
5 dkg kakaópor
1 csomag sütőpor
Meggylekvár (az összetapasztáshoz)




A lisztet a sütőporral, kakaóporral és a cukorral összekeverjük. Hozzáadjuk a reszelt citromhéjat majd a kockákra vágott margarint.
Gyors mozdulatokkal összegyúrjuk és legalább 15 percre hűtőbe tesszük
Fél cm vastagra kinyújtjuk és formákra szaggatjuk
Előmelegített sütőben megsütjük (kb 9 perc)
A lekvárral összetapasztjuk a kihűlt linzereket.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a hozzáaszólásodat! :)

Printfriendly

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...