2013. február 21., csütörtök

Diós bonbon - házilag

Karácsonyra kaptam egy szuper bonbonos könyvet. Ebből készült most ez a nagyon diós recept. Én a bonbonokat csokival vontam be, az eredeti recept valamilyan kávés cukormázat írt, de szerintem a csoki
azért sokkal finomabb. Nagyon finom és gyorsan elkészíthetőek ezek a kis házi bonbonok. Ajándéknak is kiválóak.
diós bonbon recept képpel


Hozzávalók:
100 g darált dió
100 g porcukor
1/2 teáskanál instant kávépor
1-2 ek. forró víz

Tetejére:
3 dkg csoki
1/2 teáskanál olaj/ 5 g vaj
15-17 dió
diós bonbon recept képpel


A forróvízben feloldjuk a kávét, majd hozzákeverjük a diót és a cukrot. Kb. két ujjnyi vastagra kinyújtjuk és kisebb köröket szaggatunk belőle. A csokit megolvasszuk ay olajjal/vajjal (én mikróban csináltam), és a bonbon tetején eloszlatjuk  majd mindegyik tetejére egy szem diót helyezünk. Egy éjszakáig érdemes hagyni száradni.
diós bonbon recept képpel


4 megjegyzés:

  1. De még milyen ötletes! El is teszem húsvéti meglepinek. köszi az ötletet! :-))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finomnak látszik:)
    Ügyes vagy !
    Üdv : Juditka konyhája

    VálaszTörlés
  3. Ezt a finomságot, ha elkészítem, imádni fogják!:))Csodálatos cukrász lesz belőled!:-))

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm. örülök hogy tetszik. Nagyon fincsi, húgom szerint nutellára hasonlít, meg is evett belőle egy 5 darabot (a 16bol :))

    VálaszTörlés

Köszönöm a hozzáaszólásodat! :)

Printfriendly

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...