2012. november 18., vasárnap

Egyszerű csokis keksz (dióval)


A húgom mindig visz valamit uzsonnára. Gyakran sütök neki muffin, de most valami olyat akartam ami tovább eláll. A receptet a Dr. Oetker süteményes könyv kezdőknekből vettem. Kicsit változtattam rajta, mert a 25 dkg cukrot sokalltam, valamint mogyoró helyett diót tettem bele. Jól záródó dobozban 2 hétig is eltartható.



Hozzávalók:
  • 15 dkg margarin
  • 20 dkg cukor
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • csipet só
  • 2 tojás
  • 20 dkg liszt
  • 1 csapott teáskanál sütőpor
  • 3 dkg darált dió (vagy durvára vagdalt)
  • 7,5 dkg tejcsokoládé
  • 7,5 dkg étcsokoládé


Elkészítés:
A margarint robotgéppel a legmagasabb fokozaton kikeverjük. Hozzáadjuk a cukrot, vaníliás cukrot, sót. Hozzáadjuk a tojásokat és a sütőporral elvegyített lisztet is. Beleforgatjuk a diót és a durvára vagdalt csokoládét is.
Két teáskanál segítségével sütőpapírra dió nagyságú halmokat rakunk. (nem kell lelapítani, sülés közben magától elterül) 180 fokon előmelegített sütőben 15 percig sütjük.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a hozzáaszólásodat! :)

Printfriendly

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...