2014. január 18., szombat

Spenótos csirkés rakott tészta

Spenótós csirkés rakott tészta Általában csak sütni szoktam, akkor is főleg édeset. A főzés valahogy annyira nem izgat, és néhány alkalommal amikor próbálkoztam kiderült, hogy nem is megy valami fényesen.
Nem is nagyon terveztem főzni. Úgy gondoltam, hogy a blogra csak sütiket, tortákat teszek fel... De aztán találtam pár étel képet pinteresten, amit azonnal lementettem, hogy ezt majd el kell készíteni. Gondoltam a hétvégén majd megcsinálom valamelyiket. És meg is tettem...
A receptről röviden: gyors, egyszerű, egészséges, és finom. :)


spenótós csirkés rakott tészta

  • Hozzávalók:
  • 300 g száraz tészta (spagetti vagy penne)
  • 400 g csirkemellfilé
  • (só, bors, fokhagyma, szárított bazsalikom)
  • 200 g koktél paradicsom
  • 50 g spenót
  • 100 g feta
  • 50 g reszelt sajt


Spenótos csirkés rakott tészta

A tésztát sós vízben megfőzzük, majd leszűrjük. A csirkemellet megfűszerezzük, és megsütjük. A koktélparadicsomot és a spenótot apróra szeleteljük. Egy jénaiba tesszük a tésztát, csirkét, paradicsomot, spenótot, majd rámorzsoljuk a fetát. Összekeverjük, és a tetejét reszelt sajttal megszórjuk. 200 fokon fél óráig sütjük.
Rakott tészta recept

Rakott tészta recept

Spenótós csirkés rakott tészta


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a hozzáaszólásodat! :)

Printfriendly

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...