2013. április 25., csütörtök

Díjat kaptam :)

Évától kaptam a díjat, amit nagyon köszönök neki. :) Eddig még sohasem kaptam díjat, így nagyon meglepődtem, amikor megláttam.

csokitorta
Most pedig átadom 4 blogtulajdonosnak:
HajniZolinak
Tortafüggő Marisznak
Gionettának
Heti menüknek

Szabályok vannak:- megemlíteni akitől kaptad a díjat,
                             - továbbadni 4 olyan blogtulajnak ahol 200.  alatt van a blogkövetők száma!
                             - értesíteni a megajándékozottakat!

Még nagyon sok blognak adtam volna szívesen a díjat, de sajnos csak négyet lehetett :/

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy rám gondoltál, kedves vagy:-)
    Egy a bökkenő az ilyen játékokkal, hogy gyorsan végigvonul a blogokon, aztán gondolkodhatsz, hogy kinek is add tovább, mert már mindenkinél volt:-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a hozzáaszólásodat! :)

Printfriendly

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...