2012. december 19., szerda

Rénszarvasos pudingos kosárkák

Mikulásra készültek ezek a kosárkák. Sok képet nézegettem, hogy mit lehetne sütni mikulásra. A legtöbb keksz volt. Én viszont nem akartam kekszet... Így jött a kosárka ötlete, hisz az ugyanúgy kör alakú, ezért hasonlóan fel lehet díszíteni, mint a kekszet... Egyébként is már régóta akartam valamilyen pudingos kosárkát készíteni.
Renszarvasos pudingos kosarkak



Hozzávalók:

  • 20 dkg liszt
  • 10 dkg porcukor
  • 10 dkg margarin
  • 1 teáskanál sütőpor
  • 1 evőkanál kakaópor
  • 1 tojás
  • tejföl (ha nem állna össze)
  • smartiesok
  • perec vagy gumicukor szarvnak
  • 1 csomag csokoládés pudingpor
  • 5 dl tej 
Renszarvasos pudingos kosarkak


A lisztet a sütőporral, cukorral,és kakaóporral összekeverjük. Hozzáadjuk a tojást és belemorzsoljuk a margarint. Összegyúrjuk (ha szükséges adhatunk hozzá egy kis tejfölt). Fél óráig hűtőben pihentetjük.
 A muffin formákat kibéleljük muffin papírral, majd belenyomkodjuk a tésztát. Ráhelyezünk még egy muffin papírt, és rizst, vagy babot nehezéknek. 180 fokon kb.  8 percig sütjük. Ezután leszedjük a nehezéket és még kb. 5 percig sütjük, amíg szép színt nem kap.
Csokoládé pudinggal töltjük és smartisokkal valamint pereccel (szerintem ezzel a legjobb, de nekünk sajnos nem volt itthon) díszítjük. 

Renszarvasos pudingos kosarkak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a hozzáaszólásodat! :)

Printfriendly

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...