2013. január 1., kedd

Boldog újévet!

Boldog újévet kívánok mindenkinek!
Újév után az emberek gyakran megfogadnak valamit. Én úgy gondoltam, hogy itt is teszek egy ilyen fogadalom félét. :)
5 ételt fogok felsorolni, amit még sohasem készítettem, és 2013-ban el szeretném készíteni.

1. Zserbó 
Húgom kedvenc sütije, de én is nagyon szeretem. Még sohasem csináltam, de idén ki szeretném próbálni.

2. Pogácsa
Már régóta szeretnék pogácsát készíteni.

3. Kalács
Nem nagyon szoktunk kalácsot enni, de szeretném kipróbálni a kalács fonást.

4. Palacsinta
Lehet, hogy fura, de én még sohasem készítettem palacsintát.

5. Pita
Remélem zsebesre sikerül.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a hozzáaszólásodat! :)

Printfriendly

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...