2013. január 12., szombat

Kézműves csokoládé házilag


Ajándékba készültek ezek a csokik. Igazából pontos mennyiségeket nem tudok írni, mert ez a forma méretétől is függ. De azért felteszem, mert szerintem nagyon jó ötlet. Én a képen látható két kis tányérban csináltam.  Szerintem 5 dkg csokinál is kevesebbet használtam.  Én kesudiót, diót, mogyorót és kandírozott narancsot tettem bele. A narancs nagyon jó benne. A csoki kicsit átveszi az izét, és olyan mind a Lindt narancsos étcsoki (a kedvencem).
De lehet bele mást is tenni, a spejz tartalmától függően (pl. mazsola, mandula, aszalt gyümölcsök stb.)

Hozzávalók:
  • Csoki
  • Kesúdió
  • Dió
  • Mogyoró
  • Kandírozott narancshéj
  • (mazsola, egyéb magvak stb.)


Vegyünk egy formát, amibe készíteni szeretnénk az ajándékot. (Nálam két kis mogyorós tál)
 Béleljük ki alufóliával. A csokit vízgőz fölött, vagy mikróban óvatosan olvasszuk meg. Simítsuk el a formába, és tegyünk rá kesudiót, diót, mogyorót, kandírozott narancshéjat, vagy bármit, amit szeretnénk. Hagyjuk megdermedni, majd szedjük ki a formából.



hogyan keszitsunk csokit


csokolade keszitese hazilag


hazi csokolade ajandekba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a hozzáaszólásodat! :)

Printfriendly

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...