2013. június 8., szombat

Zabkása - fő az egészség!

Martinelli-től kaptam a felkérést a "fő az egészség!" mozgalomra. Köszönöm, hogy gondoltál rám! :)
Zabpelyhet én gyakran eszem reggelire, mert nagyon finom, és egészséges. Készíthető tejjel, vagy vízzel. Én mindkettővel szoktam. Ízesíthetjük gyümölcsökkel, magvakkal, mézzel. Én legtöbbször reszelt almával és fahéjjal eszem, de ettem már dióval, mazsolával, eperrel, és banánnal is.

Hozzávalók:

  • 2 dl víz vagy, tej
  • 1 dl zabpehely


A vizet/tejet és a zabpelyhet lassú lángon sűrűre főzzük. Kedvünk szerint ízesítjük. És ennyi. :)

És akiknek szeretném továbbadni:
Tellercake
Gionetta

A Fő az egészség! mozgalom szabályai pedig a következők:
  1.  Ha megkaptad a felkérést, tölts fel egy olyan ételt blogodra, vagy honlapodra - a mozgalom logójával együtt - amit egészséges, vagy a megszokottnál egészségesebb módon készítettél el.
  2. Az egyetlen kikötés a recepttel kapcsolatban az, hogy megfeleljen a "Fő az egészség!" mozgalom szempontjainak.
  3. A recept mellett tanácsokat adhatsz egészséges elkészítési módokról, vagy írhatsz alapanyagokról is.
  4. A felkérést 2-3 bloggernek add tovább, akiket erről értesítesz kommentben, vagy e-mailben.




2 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy gondoltál rám! :) És, hogy lásd milyen gyors vagyok, már posztolom is a finomságomat...;-))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a felkérést! Nagyon aranyos vagy Manó! :-)) Igyekszem megfelelni a kiírásnak. :-)) A zabkását pedig nagyon szeretem én is, főleg így porege-nek!

    VálaszTörlés

Köszönöm a hozzáaszólásodat! :)

Printfriendly

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...